malan - Reisverslag uit Kambal, Soedan van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu malan - Reisverslag uit Kambal, Soedan van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

malan

Blijf op de hoogte en volg Froukje

01 Januari 1970 | Soedan, Kambal

zo dit was even een heerlijke nacht in n luxe hotel. vandaag hebben we n reisdag zo ongeveer driehonderd km.
we bezoeken n grote markt waar ontzettend veel groentes en fruit worden verkocht.nooit geweten dat er zoveel soorten fruit waren. de gekste vormen,geuren en kleuren. we mogen hier en daar wat proeven.
we rijden nu door oost Java op zich vrij vlak maar t laatste deel gaat door de bergen en dat is adembenemend! mooi.er komen hier veel teak en mahonie bomen voor mede een bron van inkomsten
de lunch is echt weer geweldig! we smullen weer van al die heerlijkheden.er was weer heerlijke nasi goreng vis rundvlees loempia's en veel vers fruit geweldig.
de volgende stop is even. stukje wandelen en dat is fijn we lopen door een klein dorpje en daar zie je weer de mooiste tafereel tjes en prachtige uitzichten op rijstvelden.we kunn en er niet genoeg van krijgen je verveelt je geen moment in de bus. we beseffen dat we nog maar n week hebben maar nu al zoveel moois gezien hebben en zoveel indrukken op gedaan hebben!