Bali - Reisverslag uit Banjar Danginmargi, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Banjar Danginmargi, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Froukje

22 Januari 2017 | Indonesië, Banjar Danginmargi

vanmorgen om zeven uur vertrokken uit kalibaru.de eerste stop zal zijn bij het tehuis van weeskinderen en een rijstplantage en kruidentuin.
we worden hartelijk onthaalt door de kinderen en een heel lief klein meisje pakte me bij de hand en nam me mee naar binnen.we kregen een rondleiding door de schitterende tuinen vol met tropische planten kruiden Ed en van alles mogen we proeven.de aanleg van deze tuinen is zo prachtig je waant je een beetje in een soort sprookje.we lopen nog metelkaar door een aantal prachtige rijstvelden en daar heerst zo n een heerlijke rust .
binnen krijgen we koffie en thee aangeboden door de kinderen en een paar gaan er dansen.geweldig!. zo Vreselijk leuk om dit mee te maken.hetzelfde kleine meisje neemt weer m'n hand en begeleid ons naar de bus.
de bus gaat nu naar de ferry.we gaan nu naar Bali ongeveer een uurtje varen en we zijn op Bali.de tijd is ook anders het is een uurtje later.
na ongeveer een uurtje rijden gaan we lunchen.een prachtige plek weer waar we even heerlijk zitten en lekker eten.
op weg naar de volgende stop! apen tempel! zoo leuk we stoppen op een parkeerplaats en lopen over de weg waar in een keer een hele partij apen aankomen! geweldig.de gids koopt wat pinda's in n zakje en ik krijg er ook wat om te geven fantastisch! op n gegeven moment was ik bijna m'n mobiel kwijt n brutaal mannetje zou en even pakken.
tis toch heerlijk deze momenten daar kan ik zo van genieten!
eindelijk komen we aan in t hotel een idyllisch gelegen complex aan t strand prachtige kamers en drie zwembaden poehh wat Heerlijk is dit we liggen binnen vijf minuten in t zwembad de temperatuur lager erg hoog vandaag dus dit was erg lekker.
s Avonds nog hapje gegeten onder t genot van twee Balinese danseressen ook erg leuk.maar ook aan deze weer mooie dag komt weer n eind????