treinreis naar yokdjakarta - Reisverslag uit Raimakan, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu treinreis naar yokdjakarta - Reisverslag uit Raimakan, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

treinreis naar yokdjakarta

Blijf op de hoogte en volg Froukje

01 Januari 1970 | Indonesië, Raimakan

half zes!!!!!ging de wekker maar gek genoeg ben je hier zo uit Nederland gaan vandaag n treinreis maken van acht uren naar yokdjakarta.het lijkt lang maar eigenlijk valt het best mee. alhoewel ik niet (en Jorrit en ook niet)de hele reis de ogen open hadden hebben we toch erg genoten van de prachtige uitzichten! veel rijstvelden met mensen die daar aan t werk waren.onze gids regelde dat we koffie kregen met n heerlijk stukje spekkoek en later werd er een lunch verzorgd in de trein.we konden de banken n kwart slag draaien zodat je optimaal van het uitzicht kon genieten.moet je tijdens die acht uur naar de wc dan is dat n hele uitdaging uitsluitend sta wc's en een wiebelende trein en ook nog eens erg vies?? maarja geen keuze.
we komen tegen half vijf in t hotel aan en dat is werkelijk prachtig.echt een Javaanse sfeer prachtig en....er is een zwembad

• 17 Januari 2017 - 11:25

Tineke De Boer:

Lees jullie reisverslag met plezier en de prachtige foto die erbij horen. Veel plezier nog en denk om het eten. Wacht op het volgende verslag. XX