Varen langs Samosir eiland - Reisverslag uit Tuktuk Sonak, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu Varen langs Samosir eiland - Reisverslag uit Tuktuk Sonak, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

Varen langs Samosir eiland

Blijf op de hoogte en volg Froukje

01 Januari 1970 | Indonesië, Tuktuk Sonak

Om negen uur vanmorgen vertrokken we met een boot langs de kust van het eiland. we gingen eerst naar Simenindo waar we een lokale Batak dansvoorstelling bijwoonden. we konden ook nog meedansen wat een hilarisch gebeuren was. Daarna op weg naar ons lunchplek aan de kust met een schitterend uitzicht. Na de lunch voeren we naar Ambarita alwaar we de "excecutieplaats" en de stenen tafel en stoelen waar vergaderd werd over het lot van de gevangenen van de Batak bevolking hebben bekeken en uitleg en demonstratie kregen te zien. Hierna onze laatste pleisterplaats, Tomok waar we de koningsgraven konden bekijken. Op de meeste dorpjes waar we waren kwamen we de vele souvenirwinkeltjes tegen met de specifieke batakkleding etc. Toen was het tijd om onze overnachtingsplek weer op te zoeken. Een prachtig dag gehad met schitterend weer. Rond de 28

• 09 Januari 2017 - 13:05

Petra:

Heel fijn om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben.
    Fijne voorzetting van jullie vakantie en genieten doen jullie wel.

• 10 Januari 2017 - 11:34

Ingrid:

ziet er prachtig uit allemaal. geniet ervan