eerste dag - Reisverslag uit Beringin Sebelas, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Beringin Sebelas, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Froukje

01 Januari 1970 | Indonesië, Beringin Sebelas

het is zover! Albert heeft ons samen met Anna en Luuk naar Schiphol gebracht en nu beginnen de kriebels wel te komen hoor.t word n lange vlucht al met al zo n vijftien uren.net ontdekt dat de zonnebril nog bij Albert in de auto ligt.zehebben daar vast wel een in Indonesi

• 05 Januari 2017 - 16:40

Henk:

Je hoeft geen nieuwe zonnebril te kopen Froukje. Ik kom die van jou wel even brengen

• 09 Januari 2017 - 16:45

Pauline Ijdema:

Ben een beetje laat met mn reactie. Ik had een beetje problemen om bij het reisverslag te komen maar het is gelukt! Je vergeet altijd wel wat pfff maar gelukkig zijn er daar ook winkels. Ondertussen zal Jorrit al wel een nieuwe hebben. Heb op Facebook wat foto's voorbij zien komen...prachtig! Jullie zullen wel volop genieten.