vliegtuig - Reisverslag uit Beringin Sebelas, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu vliegtuig - Reisverslag uit Beringin Sebelas, Indonesië van Froukje Jorritsma - WaarBenJij.nu

vliegtuig

Blijf op de hoogte en volg Froukje

01 Januari 1970 | Indonesië, Beringin Sebelas

een lange vlucht maar op zich ging het prima een geweldige verzorging.bij aankomst in djakarta even zoeken naar de volgende vlucht tis hier erg groot en druk.maar nu al kun je zien dat de groep zich vormt.we horen een paar Friese stellen dus t ijs was direct al gebroken.brabanders erbij t lijkt een erg leuke groep van alles wat.op dit moment zitten we weer in t vliegtuig een binnenlandse vlucht naar medan.t lijkt erop dat we zelfs op deze vlucht die maar twee uur duurt weer n maaltijd krijgen.dar hebben we dan naar weer best in te nemen.ik denk dat de vermoeidheid straks wel zal komen want slapen hebben we vergeslagen. een nachtje goed slapen eventueel even ons in t zwembad dan beginnen we morgen aan ons avontuur !!

pas half acht komen we in hotel aan lekker temperatuur tje maar t zwembad zit er niet meer in nou eerst ??????????

• 05 Januari 2017 - 15:59

Fien Smit:

Wat spannend allemaal. Ik ga dit volgen want ik ben gek op reizen.